Pages

AMARAN : semua entry yang dipost di blog ini adalah selepas kombinasi botol dan pen!! tapak lama dah tumpas, kini kembali dengan wajah baru.

Wednesday 27 April 2011

malam ni gua nak klasifikasikan Messi sebagai binatang buas

malam ni gua nak klasifikasikan Messi sebagai binatang buas. 1st half gua bosan gila, 2nd half mencanak gua tengok, walaupun sekat sekat live streaming, ye gua tak mampu langgan astro. Mourinho gua cadang lu dah boleh fikir taktikal dari sekarang. haha.

"gua dapat dua bijik, lu dapat apa?" kata Messi kepada Ronaldo
p/s: unsur perang yang sentiasa ada. haha

4 comments:

  1. selama semua player barca terbek r...walaupun suasana semalam keja nk b'tumbuk ja..hahaha

    ReplyDelete
  2. messi setail kan chybee

    elclasico sememangnya perang mie..hihi

    ReplyDelete